tisdag 2 oktober 2012

Snart pärlträff!

I helgen (6/8 2012) är det dags för för höstens stora pärlträff PUSS. Just nu prismärker och sorterar jag varor för fullt eftersom jag ska ha med mig butiken dit.

Den här gången har jag bestämt att jag ska ägna hela dagen innan och hela dagen efter pärlträffen åt att packa ner respektive packa upp butiken och inte ens försöka mig på orderpackning mitt i all röran. Det betyder att inga ordrar packas under perioden 4-8 oktober (2012). Beställningar som kommer in under dessa dagar skickas på tisdagen den 9:e oktober.

Som jag har nämnt tidigare är det Live pärlshopping på lördag. Då är även du som inte är deltagare på pärlträffen välkommen att shoppa hos butikerna på pärlträffen. Platsen är Best Western Täby Park Hotel och vi har öppet kl 10-18. Här kan du se vilka butiker som är på plats.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar