fredag 21 december 2012

Nya varor december 2012

Häromveckan ville jag ha 4 mm Swarovski bicones i många färger till ett smycke, så då "råkade" jag köpa in hela fabriksförpackningar... och några hjärtan slank ner i kundkorgen också...

Nja, riktigt så oplanerat var det inte, jag har faktiskt länge tänkt att jag skulle kunna utöka sortimentet med lite "swarrisar" när jag får plats i lagret (vilket jag har nu efter flytten). Det egna behovet var bara en ursäkt att få ändan ur vagnen :-)

Idag har jag lagt upp swarrisarna i webbshoppen. Jag har även börjat lägga upp de pärlor jag köpte inför öppningen av lokalen. Enligt önskemål från en kund började jag med sötvattenpärlorna. Swarrisarna, sötvattenpärlorna och några småsaker till finns under nyheter 2012-12-21.

Smycket jag skulle göra av swarrisarna har jag däremot inte hunnit till än...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar