onsdag 17 april 2013

Ändrade öppettider

Där ute vill jag ju vara...

Detta är ett gammalt inlägg. Silvergrejs har inte längre någon fysisk butik. Välkommen att lägga din beställning via vår webbshop, silvergrejs.se

Ibland droppar det in en kund eller två i lagerbutiken på onsdagarna när jag har öppet, men hittills har ingen kommit efter kl 17. Visserligen har jag alltid saker att göra i butiken så jag behöver inte rulla tummarna medan jag "väntar", men det är synd att jag inte hinner posta varor på onsdagseftermiddagar bara för att jag har öppet till kl 18 om det ändå inte kommer någon efter kl 17. Nu när det är finväder ute känns det extra tråkigt att sitta "instängd", så jag ändrar helt sonika öppettiderna från och med maj och stänger kl 17 i stället för kl 18 :-)

Idag och nästa onsdag den 24:e april är det alltså fortfarande öppet till kl 18. Onsdagen den första maj är det röd dag och då är det stängt (även om jag säkert sitter med inventering då...), så de nya öppettiderna 14-17 gäller från och med 8:e maj.

Vill du komma och hälsa på eller handla i lagerbutiken, men inte just på en onsdag? Skicka ett mail så kan vi se om vi kan hitta en tid som passar! Du kan även passa på lördagen den 25:e maj då det är lördagsöppet i samband med pärljuntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar