fredag 11 januari 2013

Tömda lådor

Detta är ett gammalt inlägg. Silvergrejs har inte längre någon fysisk butik. Välkommen att lägga din beställning via vår webbshop, silvergrejs.se

För en timme sedan fick jag en leverans med fem lådor med varor. När budet hade åkt och jag stod där med lådorna i en hög på golvet fick jag ångest. Hur tänkte jag egentligen när jag beställde allt detta, och framför allt så stora grejer? Det kommer ju att ta massor med plats i lagret!

Sedan tittade jag mig omkring i lokalen och kom ihåg att jag numera har massor med plats i lagret :-)

Nu en timme senare har jag packat ur alla stora grejer och lagt de flesta av dem på plats i hyllorna, och lagt alla små grejer i en plastback för vidare sortering. Alla fem lådorna är tömda och jag har till och med plockat undan allt löst förpackningsmaterial.

I eftermiddag ska jag packa restordrar och fylla på lagersaldot för de varor som fick påfyllning. Nästa vecka ska jag börja sortera och katalogisera nyheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar